onsdag 2 juni 2010

2 j u n i



Jag är lycklig. Enda in i hjärtat. Trött i kroppen är jag också. Sliten. Trots all lycka så är livslusten lite lägre än vanligt. Hela dagen har varit sådan. Låg. Trött. Lång. Den började fint imorse med en puss av min fina och under dagen har jag egentligen bara gjort saker jag tycker om. Myst med Jack. Träffat Ronja. Varit i skolan en sväng. Mindre kul ifs. Sen har jag kommit hem och varit med föräldrar. Haft ont med pappa. Just nu, bara för en stund skulle jag göra vadsomhelst för att byta med honom. Bara han kan få slippa ha ont. En stund Y Sedan har jag gått med min syster. Jag vågar nog ärligt säga att hon räddade min dag. Nu kan jag gå och lägga mig med en härliga känsla i hela kroppen. Fan vad jag älskar henne! I 3 km gick vi. 3 km av prat, skratt, ärlighet, mysprat, lite allvar.
HELT u n d e r b a r t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar