måndag 21 juni 2010

21 j u n i

Long time no see.
Nu börjar allting falla på plats igen. Tillochmed så mycket på plats att det börjar kännas rätt. Ashäftig känsla :) Jag och mina föräldrar har kommit på att det blir ingen mer skola för min del. Jag hoppar av helt enkelt. Börjar praktisera/jobba. Beror helt på hur det ser ut till hösten :) det känns bra. Så dethär sommarlovet ska jag bara leva och njuta. Göra saker jag tycker om. Umgås med människor jag trivs med. 20 dagar kvar till 19. Midsommar i helgen. Då ska jag till rättvik med min fina, hans storebror med flickvän. Träffa Magnus med flickvän. Supermys (: Ska kanske börja planera vad jag ska ha för kläder med mig. Åker hemifrån redan på onsdag. Undra vad det blir för väder därborta.... Hm. Äsch, det löser sig sen :)
Ha det bra. PUSS
(btw, bildbomb på andra bloggen)

1 kommentar: