onsdag 16 mars 2011

sextondemarstvåtusenelva


Jag lever det liv idag som jag för ett år sedan aldrig vågade drömma om.
Jag är lyckligt förlovad med min William. Jag bor tillsammans med honom. Ifs fortfarande hos min pappa, men vad spelar det för roll? Vi lever tillsammans. Vi är lyckliga.
Såhär kul och såhär bra som jag mått dessa 10 månader med honom har jag aldrig haft förut. Jag är nästan bortskämd som delar mitt liv med denna man. Han ger mig all sin kärlek och lite därtill.
Han är precis vad jag skulle kalla för drömprins.
...Det enda som fattas i vårat liv nu är ett jobb till mig och en egen lägenhet.
Men snart så!


3 kommentarer:

  1. Det kommer! Tänk om jag också kunde vara så gammal att jag kunde söka jobb och till slut skaffa mig en lägenhet med min man..Utan att behöva plugga.. det är inte roligt att vara liten (:

    SvaraRadera
  2. Svar: Såklart det gör.. Jag menar, jag hann aldrig träffa Signe på grund av all skit att jag inte hade träffat Magnus och company innan. Även fast jag aldrig hann hålla henne, eller se henne, så gör det ont. Som du säger, mer ont än andra.

    Men det är så fint det du vill göra. Jag tycker absolut du skall tatuera in det! Även jag svimmar av nålar och är livrädd, men har bokat tid. Jag tycker du skall göra det, du hinner bearbeta det och kan ju alltid dela upp det på två tider om du tycker det är extremt jobbigt! Jag hejjjar på dig, som jag alltid gör!

    SvaraRadera
  3. :( Usch. Det är så hemskt, alltihopa!
    Jag skall göra tre tatueringar till, men dom ville inte göra dessa tatueringar som mina första då det är i nacken och på halsen (typ vid örat ungefär), sedan en på axeln. Är svårt att förklara.. Så jag skall göra ett F på handleden, lite större och med finare stil, lite kursivt! :) Tror det kommer bli jättefint! Eftersom jag blev lite sur över att bli nekad och det var min födelsedag så fick jag rea och behövde bara betala 300 som present av dom :)

    Samla mod! Det kommer gå bra, när tiden är inne! <3

    SvaraRadera