torsdag 27 januari 2011

tjugosjundejanuaritvåtusenelva

Jag vill ha en egen lägenhet med älskling, NU.
Även fast jag vet att det inte går ännu.
Det är supermysigt att sitta och leta efter någon som skulle passa oss samtidigt som jag önskar att någon vänlig själ kunde säga ja. Att någon skulle trolla fram en mysig liten lägenhet, centralt som är gjord för bara oss.
Min fina prins börjar förhoppningsvis på nya jobbet redan på måndag (:
Jag ska träffa två chefer nästa vecka. Byta p-stav ska jag också.
Det är mycket som händer nu. Och bara bra saker.
Är glad över Sörmland.

2 kommentarer:

  1. Men kom hit då! Jag saknar dig med :(


    (jag träffade Mann i Thailand)

    SvaraRadera
  2. Jag skrev den själv! Klart du kan ta den! Hih.
    Usch, hemskt med p-stav! Bara att se någon annan ta ur en får mig att tuppa av! Haha. Klenis som man är! Hoppas ni har det bra i uuunderbara Sörmland! :)

    SvaraRadera