tisdag 8 februari 2011

Del 5; Musik som inspirerar














En människa som också inspirerar mig är Lars Winnerbäck.
Hans musik alltså. Fantastiskt.
Han är en sådan människa som man älskar eller inte tycker om. Jag älskar hans musik. Hans låtar passar till alla humör. Är du ledsen har han skrivit något som du kan gråta till. Är du glad har han massa låtar som får dig att bli om möjligt ännu gladare.
Om du aldrig har hört honom tidigare så ge honom en chans.
Det är han värd. Och du kommer förmodligen inte att ångra dig.

3 kommentarer:

  1. Åh! Hih! Milla! Det är helt emot mina regler i livet att bli tillsammans med min brors bror ;) Dessutom har jag ju min älskade Anton! Men förstår att du vara skeptisk. Jag hade varit precis likadan! :)<3

    SvaraRadera
  2. Jag var likadan med Anton tills det hade gått ungefär 8 månader! Men sedan började jag inse att det är faktiskt mig han vill vara med. JAG tycker du är mer än toppen, så JAG förstår absolut varför han vill vara med dig!

    Du får försöka tänka på det där jag sade om att han är med dig för att du är du och inte för att han vill att du skall vara någon annan!

    Hoppas att ditt självförtroende kan bli en aning bättre med tiden! Det är svårt att tänka så om sig själv när man egentligen är motsatsen <3

    SvaraRadera