tisdag 1 februari 2011

Del 2; Civilstånd

Jag är förlovad med min drömprins William. Vi har en ganska komplicerad relation bakom oss, men allting har varit värt det.
Vi har hållt på fram och tillbaka sedan 2006. Så man kan se det lite hur man vill. Att vi har varit tillsammans sedan 2006 eller 2010. Upp till var och en. Vi räknar från den 24 maj 2010. Det var den gången som det kändes på riktigt och seriöst. Då vet jag att folk kan tycka att det gick fort med förlovning, men det tycker inte jag. Vi har känt varandra så länge, haft känslor för varandra så länge så i våran värld har vi varit tillsammans längre än sedan i maj -10. Det känns som vi alltid har varit tillsammans.
Nu är vi iallafall här och jag älskar att dela mitt liv med honom.
Han är världens bästa, för mig.
Vi förlovade oss 1/1-11 och det är nog det finaste jag har varit med om. Vi gjorde det inte speciellt romantiskt, men själva grejen att vi förlovade oss gör saken så speciell.
Jag skulle inte byta bort mitt liv med honom mot allt guld i världen. Han är för bra för det.
Sålänge och så mycket som jag har kämpat för honom så vill jag aldrig vara utan honom.
Jag har så många planer på hur vårat liv kan se ut.
Just nu står vi och trampar på med att leta lägenhet. Våran första, egen lägenhet. Tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar