tisdag 13 april 2010

13 april

Jag är helt tom. Tom i kroppen. Mina tankar snurrar och jag får ingen riktig ordning. En vän till mig förlorade sin lilla kusin på 15månader häromdagen. Den lilla pojken blev påbackad och hjärnan slutade att fungera. Det är en olycka och jag kan inte klandra någon för det som har hänt men.. Det känns så overkligt. Jag känner inte familjen och hade aldrig hört talas om dem förrän ikväll. Men trots det, vet jag inte vad jag ska säga. Ögonen fylldes med tårar och jag blev liksom tom på känslor. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska säga. Ögonen är tårfyllda än och jag är tom.
Men jag hoppas verkligen att familjen tar sig igenom dethär.
Rip.

2 kommentarer:

  1. <3 vet inte vad jag ska skriva. Sänder styrketankar till familjen... Vila i frid

    SvaraRadera
  2. Du är så fin raring! <3 Även om familjen inte ser dethär så läser han nog och jag vet med säkerhet att han är så tacksam.

    SvaraRadera