fredag 16 april 2010

'

Att man kan bli så glad av att se honom.
Han mellanlandade här innan han for vidare på cup. Han kom inte hit för min skull. Inte för oss. Utan för sig själv. Men trots det, hann han vara så himla mysig. Sista halvtimmen innan han åkte låg vi brevid varandra och pratade. Om bilar. Om vänner. Om folk.
Nu åkte han och rummet luktar hans parfym Y
Och jag sitter här och hoppas på att det blir inställt ikväll. Jag har ingen som helst lust men jag kan inte säga nej. Har sagt det för många gånger nu. Om dem säger att det inte blir av så är det ju inte mitt fel denna gång. Jag slipper alltså då det dåliga samvetet.

1 kommentar:

  1. svar: ja det är lite kul att det händer saker här i lilla norrtälje. men jag tror det händer saker hos dig också! du får väl flytta hit då! :) :) <3

    SvaraRadera