söndag 11 april 2010

'

Jag har väldigt länge velat pierca tungan. Och tatuera mig.
Men jag är för nålrädd för att ens kunna tänka tanken. Jag börjar gråta varje gång jag måste ta en spruta eller ens vara i närheten av en nål. Jag tycker att det gör löjligt ont fast jag VET att varje gång blir jag lättad över att det inte gjorde så ont.
Iallafall. Jag vill tatuera mig. Eller nej förresten, jag ska tatuera mig. När jag har fyllt 19. Eller tills jag fyller 19. Har inte bestämt mig än. Måste prata med pappa först :) Jag vill tatuera in 1991 på handleden, på undersidan. På högerarmen. Och anledningen till 1991 är för att jag är född det året.
Och jag trivs med det.
Den kommer heller inte att bli så stor. Förmodligen kommer den göra asont att göra eftersom det är ett helt okej känsligt ställe.
Men det kanske är värt det? Eller?
Kanske iallafall. Jo men jag tror det!

2 kommentarer:

  1. Jag vill också tatuera miiig!!!! haha, vill ha ett citat på latin antingen på foten eller i ryggslutet :) ska vi göra det tillsammans? ;D




    ÄLSKLING <3 du anar inte hur mycket du betyder!

    SvaraRadera
  2. Hahah, let's do it! Vi gör det i sommar :D jag är på! Vad vill du ha för citat? :)

    åh, PUSS GUMMAN! <3

    SvaraRadera