fredag 30 april 2010

30 a p r i l

Valborg idag. Inga som helst planer.
Och vet ni har skönt det är? Valborg är fan överskattat. Jag har aldrig tyckt om att fira just valborg. Det har alltid varit en massa fulla ungdomar som ska bråka, dricka sig asfulla, tro att dem äger världen osv. Jag har också varit en av dem. Men trots att man har varit full så har dagen varit meningslös. Valborg förra året var faktiskt riktigt bra. 100% nykter och bara njöt av livet. Likaså valborg 2006. Länge sedan men jag minns den så väl. Också bra. Haha det jag egentligen ville komma fram till var att jag är glad att jag ska vara hemma ikväll. Och ni som firar valborg ikväll.. Ha så kul :)

2 kommentarer:

  1. hejsan! vad roligt att du hittade till min blogg och att du gillar den, det värmer verkligen ska du veta! :) trevlig kväll, kram!=)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg, kika gärna in. Tipsa gärna om folk jag kan sno stil från.

    OCH - Instämer helt, Valborg är vidrigt..

    SvaraRadera